Casa verde 2024

Ministrul Mediului a anunțat dosarele CASA VERDE 2024 pot fi depuse din 27 septembrie.

Instalațiile fotovoltaice de minim 3 kWp cu acumulatori de minim 5 kWh se vor finanța cu 30.000lei/proiect.

Ca în sesiunea 2023, și în sesiunea Casa Verde 2024 - beneficiarii se vor înscrie SINGURI (nu prin instalator ca în editiile 2019 si 2021) în aplicația informatică a AFM pentru rezervarea sumelor, conform calendarului stabilit de AFM.

*

*

*

*

*

*

*

Calendar de înscriere a beneficiarilor:

27 septembrie: Regiunea Nord-Vest

30 septembrie: Regiunea Centru

1 octombrie: Regiunea Nord-Est

2 octombrie: Regiunea Sud-Est

3 octombrie: Regiunea Sud-Muntenia (judeţele Argeş, Călăraşi, Dâmboviţa, Giurgiu, Ialomiţa, Prahova şi Teleorman)

4 octombrie: Regiunea București-Ilfov (Bucuresti si judetul Ilfov)

7 octombrie: Regiunea Sud-Vest Oltenia (judeţele Dolj, Gorj, Olt, Mehedinţi, şi Vâlcea)

8 octombrie: Regiunea Vest

9 octombrie: Unități de cult.

CUM SĂ CREEZI UN CONT ÎN PLATFORMA AFM

CUM SĂ ÎNCARCI DOCUMENTELE ÎN MAI PUȚIN DE 1 MINUT

Sfaturi utile pentru a economisi timp:

recomandăm să pregătiți și să verificați următoarele documente:

  • Act de identitate solicitant (adresa din cartea de identitate să coincidă cu adresa imobilului unde se dorește implementarea). Nu se acceptă viza de flotant la adresă. Dacă în CI nu este mentionată adresa completă (cu stradă și/sau număr), este necesar să solicitați o adeverință de nomenclatura stradală de la Primarie.

  • Extras de carte funciară din care să rezulte dreptul de proprietate asupra imobilului pe care se va implementa proiectul (este valabil 60 zile de la emitere).
    *Se poate obține online și costă 20 lei 

  • Certificat de atestare fiscală privind obligațiile de plată către bugetul de stat, emis pe numele solicitanului, de către organul teritorial de specialitate al Ministerului Finanțelor Publice (este valabil 90 zile de la emitere).

  • Certificatul de atestare fiscală privind impozitele și taxele locale și alte venituri ale bugetului local, emis pe numele solicitantului de către autoritatea publică locală pe a cărei rază teritorială aveți domiciliul (este valabil 30 zile de la emitere).
    *Unele primării elibereaza acest document online. 

  • Dacă adresa din CI este scrisă diferit față de cea din extrasul de carte funciară trebuie să obțineți o adeverință de la primărie care să ateste adresa la care locuiți și să menționeze numărul cărții funciare.  

  • Copia cărții funciare colective, doar pentru imobilele tip duplex. Important! Este necesară copia cărții funciare colective, nu extras de carte funciară pentru teren.